Oferta de treball
Inici » Tècnic/a administratiu/va adscrit/a a la Direcció de RRHH
Tècnic/a administratiu/va adscrit/a a la Direcció de RRHH
El Consorci Sociosanitari de Vilafranca del Penedès (CSSV), entitat pública que gestiona un hospital sociosanitari i altres dispositius assistencials i socials, precisa cobrir un lloc de
treball de Tècnic/a administratiu/va adscrit/a a la Direcció de RRHH, d’acord amb el següent perfil professional i condicions laborals:
Per què al CSSV?
- Trobaràs un bon ambient de treball, formant part d’un equip de professionals on el factor humà i el treball en equip és prioritari.
- Treballaràs en una entitat de caràcter públic, especialitzada en la cura de les persones en diversos camps de la salut i l’atenció social.
- Som la institució de referència en temes de salut i socials a l’Alt Penedès.
- Comptem amb un equip multidisciplinar amb més de 300 professionals que treballen als nostres centres: Ricard Fortuny a Vilafranca del Penedès i Centre de Dia a Santa Margarida i els Monjos.
- Apostem per la docència i tenim vocació de formar les noves generacions de professionals.
- Promovem la recerca i la innovació.
Missió del lloc de treball
Realitzar les tasques d’administració i gestió dels procediments propis de l’àrea de Recursos Humans, garantint la qualitat i el tractament adequat de la documentació i de les dades de personal, d’acord amb la normativa vigent, els protocols interns i els terminis establerts, així com les directius de la Direcció de Recursos Humans
S'ofereix
- Contracte per cobrir una vacant, pendent de la corresponent convocatòria.
- Incorporació immediata.
- Condicions laborals i retributives segons el conveni de treball dels Hospitals d’Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental, concertats amb el Servei Català de la Salut.
- Formació continuada en diferents àmbits relacionats amb l’organització i el lloc de treball.
Es requereix
- Titulació en grau superior de la branca d’Administració.
- Experiència mínima de 4 anys en un lloc similar, preferible en el sector salut i/o social.
- Competències personals i professionals orientades al treball en equip, la comunicació, l’humanisme, l’empatia, la presa de decisions i la flexibilitat.
- Experiència en Administració de personal: gestió de la contractació, nòmina (preferiblement programa Denario).
- Persona organitzada, comunicativa i amb pensament crític.
- Nivell C o superior de Català.
Es valora
- Disposar del títol de grau o diplomatura en Relacions Laborals.
- Formació addicional relacionada amb el lloc de treball i prevenció de riscos laborals
- Domini de MS Office.
Funcions generals del lloc
- Gestió operativa de personal: contractacions, actualització de dades, permisos i altres moviments vinculats a la gestió diària.
- Realitzar estudis de necessitats formatives i gestionar les accions de formació.
- Donar suport en la implantació de sistemes i models de gestió de Recursos Humans.
- Recolzar i col·laborar en la planificació de plantilles i en l’ajust de les necessitats de personal, així com la gestió del control horari.
- Fer el seguiment d’accidents i revisions mèdiques, i coordinar-se amb el Servei de Prevenció, donant suport en criteris tècnics.
- Atenció al personal, suport en acollides, convocatòries, cribratges i gestió de la borsa de treball.
- Recolzar en els procediments de gestió i desenvolupament de persones segons els estàndards d’acreditació (ISO, etc.).
- Donar suport en programes de desenvolupament professional i de carrera dins l’organització.
- Suport en l’elaboració de procediments i participació en comissions d’igualtat, LGTBI i PRL; implementació i comunicació de protocols.
- Elaborar estudis i informes del departament de Recursos Humans.
- Altres tasques pròpies del lloc.
Presentació de currículums
Les persones interessades hauran d’enviar el seu currículum a departamentrrhh@cssv.cat, indicant la referència: Oferta de treball Tècnic/a Administratiu RRHH.