Inici » Usuaris i famílies » Unitat d’atenció a l’usuari
La Unitat d’Atenció a l’Usuari té com a objectiu principal prestar un bon servei d’informació i vetllar pels drets i deures dels usuaris i famílies, així com la gestió de suggeriments i queixes. És per aquest motiu que el CSSV posa a la seva disposició un formulari per fer arribar les seves queixes i/o suggeriments.
Tan bon punt es rebi qualsevol tipus de queixa o suggeriment, la Responsable d’Atenció a l’Usuari adreçarà l’interessat/da al Departament afectat i se li proporcionarà una resposta.
Ha rebut assistència al sociosanitari i vol fer qualsevol reclamació o suggeriment.
Ha estat atès/a a l’hospital de dia i vol fer qualsevol reclamació o suggeriment.
Ha rebut assistència a la UDAP i vol fer qualsevol reclamació o suggeriment.
Ha rebut assistència del PADES i vol fer qualsevol reclamació o suggeriment.
Ha estat ingressat/ada a la residència i vol fer qualsevol reclamació o suggeriment.
Ha rebut assistència al centre de dia i vol fer qualsevol reclamació o suggeriment.
Consorci Sociosanitari de Vilafranca 2024. Tots els drets reservats