25 de novembre de 2021

Comunicat Residència a 25.11.21


Us informem que el Govern de la Generalitat ha establert la implantació del certificat digital COVID per poder accedir a Residències. Per tant, seguint les indicacions de Salut, a partir del 26 de novembre qualsevol visitant que accedeixi a Residència caldrà que porti el Certificat digital COVID, així com un document d’identitat de la persona per validar el Certificat.

Aquest certificat es descarrega des de la aplicació “La meva Salut”. Les persones que tinguin la pauta de vacunació complerta, o que hagin passat el COVID els darrers 6 mesos o tinguin una PCR de menys de 72 hores, podran descarregar se el certificat. Si alguna persona te dificultats per descarrega’l, se li donarà suport des del Centre.

 

Per altra banda, com fa uns mesos ja us vàrem demanar aquest certificat, per als que en aquell moment el vàreu presentar, no caldrà tornar-ho a portar. Les persones que no el van facilitar o, familiars que en aquell moment no tenien relació amb el centre , caldrà que el facilitin a recepció, d’aquesta manera s’anotarà l’existència del document en la base de dades i s’evitarà que el tingueu que facilitar cada vegada que accediu al Centre.

 

En el cas de no disposar d’un certificat COVID vàlid, es farà obligatòriament un TAR per accedir al Centre.

 

Per qualsevol dubte o aclariment, podeu preguntar per Atenció a l’Usuari al telèfon del centre: 93 890 51 36.

                              

Gràcies per al vostra col·laboració,